• Snelle verzending
  • Dagelijks nieuwe speciaal bieren
  • Levering aan EU-landen

5Google reviews

I.v.m. drukte bij PostNL kan de bezorging van je pakket langer duren dan je gewend bent

Corona informatie

Veelgestelde vragen

Placeholder

Veelgestelde vragen

Over Beerdome

Beerdome is een webshop die zich specialiseert in écht goede craft bieren. Bij ons vind je geen bieren die je ook in je lokale supermarkt kunt kopen. De wens om met Beerdome te starten, komt voort uit onze passie voor speciaalbier. Wij willen zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met echt goed speciaalbier. Wij zorgen ervoor dat exclusieve bieren bereikbaar worden voor alle liefhebbers!

Hoe hoog zijn de verzendkosten?


Wij werken met een vast bedrag voor verzending. Past je bestelling niet in één verzenddoos? Dan betalen wij de verzending voor de overige dozen.

Nederland € 5,99 gratis vanaf € 75,00
België € 6,99 gratis vanaf € 100,00
Duitsland € 6,99 gratis vanaf € 100,00
Bulgarije € 22,99
Cyprus € 22,99
Denemarken € 11,99
Estland € 22,99
Finland € 16,99
Frankrijk € 9,99
Griekenland € 22,99
Hongarije € 16,99
Ierland € 15,99
Italië € 11,99
Letland € 22,99
Litouwen € 22,99
Luxemburg € 9,99
Malta € 22,99
Oostenrijk € 11,99
Polen € 16,99
Portugal € 15,99
Roemenië € 19,99
Slovenië € 19,99
Slowakije € 15,99
Spanje € 11,99
Tsjechië € 15,99
Zweden € 16,99

Zijn de artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?


Nee, de bieren in je winkelwagen zijn niet gereserveerd. Pas als je na het invullen van je gegevens op ‘kopen’ hebt geklikt, dan zijn de bieren voor jou gereserveerd. Het kan dus voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit je winkelwagen verdwijnt, omdat iemand anders datzelfde bier op dat moment gekocht en betaald heeft.


Kan ik een persoonlijke boodschap aan mijn bestelling toevoegen?
Ja, dat is mogelijk. Na het invullen van je persoonlijke gegevens, kan je bij het veld ‘opmerking’ aangeven welke tekst je graag zou willen toevoegen. Wij zorgen er dan voor dat je boodschap bij het pakket gevoegd wordt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Na het plaatsen van een bestelling is het niet meer mogelijk deze te wijzigen.

Hoe zijn de prijzen van Beerdome opgebouwd?
Alle prijzen zijn inclusief BTW en eventueel statiegeld.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je betaalt je bestelling gemakkelijk via iDEAL, PayPal, Bancontact, VISA, Mastercard, Giropay of Cartes Bancaires. Mocht je problemen hebben met de verwerking van de betaling, log dan in op je account door op My Account te klikken. Ga aan de hand van je factuurnummer naar je bestelling en klik op Nu betalen. Wanneer je de betalingsmethode wilt bijwerken of aanpassen, dan kan dat ook via je account.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
Onze pakketten worden afgehandeld door PostNL. Buiten Nederland en België heeft PostNL verschillende partners.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Wil je liever je bieren afhalen in Grootegast? Dat kan! Bij het afrekenen kan je kiezen voor Afhalen in Grootegast. Zodra je de bestelling voor je klaarstaat ontvang je een mail. Je kunt de bestelling afhalen op werkdagen tussen 09.30 en 17.00. 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Als je op werkdagen voor 16 uur een bestelling plaatst en betaalt, dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen kan je dan dan volgende dag al genieten van je heerlijke bieren. We verzenden onze pakketjes via PostNL. Je kunt tijdens het afrekenen zelf bepalen waar en wanneer je je bieren laat bezorgen. Je kunt ook kiezen voor levering op een PostNL afhaalpunt, of voor
een avondlevering. Je krijgt een Track & Trace toegestuurd, zodra je pakketje verzonden is.

Op de volgende nationale feestdagen verzenden wij geen bestellingen:
Kerst 25 december 2020
Nieuwjaarsdag 1 januari 2021
Tweede Paasdag 5 april 2021
Koningsdag 27 april 2021
Hemelvaartsdag 13 mei 2021
Tweede Pinksterdag 24 mei 2021
PostNL levert op die dagen ook geen pakketjes af. Mocht er een nationale feestdag zijn in het land van aflevering, dan kan de aflevering
van je pakket iets langer duren.

Hoe worden mijn bieren verpakt?
Alle bieren worden zorgvuldig verpakt en verzonden in verstevigde dozen met vakverdeling. Hierdoor mag je ervan uitgaan dat je de bieren onbeschadigd ontvangt. We gebruiken verschillende maten dozen, zodat er altijd een passende doos is voor jouw bestelling. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met je bestelling, dan willen wij dat natuurlijk graag met je oplossen. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected], als je te maken hebt met een incomplete levering, een foutief geleverd bier of een beschadigd product. Als je een beschadigd bier ontvangen hebt, zorg er dan voor dat je foto’s van zowel het bier als de verzendverpakking naar ons stuurt.

Kan ik de bieren gelijk drinken nadat ik ze ontvangen heb?
Het is verstandig om je bieren na ontvangst minimaal twee uren te laten ‘rusten’ voordat je ze opent. Hierdoor kan de gist weer naar de bodem van je fles of blik zakken en je bier kan in die tijd ook op de juiste temperatuur komen.

Hoe lang duurt het gemiddeld voordat ik mijn bestelling ontvangen heb?
Voor leveringen in Nederland en België geldt veelal; heb je voor 16.00 uur besteld? Dan ontvang je de bestelling de volgende dag (met
uitzondering van feestdagen). Zie ook onderstaand schema:

Maandag voor 16.00 uur besteld? Dinsdag bezorgd.
Dinsdag voor 16.00 uur besteld? Woensdag bezorgd.
Woensdag voor 16.00 uur besteld? Donderdag bezorgd.
Donderdag voor 16.00 uur besteld? Vrijdag bezorgd.
Vrijdag voor 16.00 uur besteld? Zaterdag bezorgd.
Op zaterdag en zondag verzenden wij geen bestellingen. Het eerstvolgende bezorgmoment is dan dinsdag.

Let op: door COVID-19 kan de aflevering van je pakket vertraging oplopen.

Mijn pakketje is nog niet bezorgd, wat nu?
Bekijk je Track & Trace, die je per e-mail van ons ontvangen hebt. Is de status al vier werkdagen niet veranderd, neem dan contact met ons op via  [email protected] Wij zullen dan contact opnemen met PostNL. Wil je het pakketje buiten Nederland bezorgd hebben en is de status van je Track &Trace al twee weken niet veranderd, neem dan contact met ons op via  [email protected] Wij zullen dan contact opnemen met PostNL. Er zal vervolgens een onderzoek opgestart worden door PostNL en/of de lokale vervoerder. Een onderzoek duurt gemiddeld twee weken.

Wanneer krijg ik de factuur van mijn bestelling?
Je ontvangt meteen na je bestelling een e-mail van ons, met daarin een ontvangstbevestiging en een factuur.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht om je pakketje te retourneren en de overeenkomst te ontbinden, gedurende een termijn van 14 dagen na de aankoop. Het is hierbij niet nodig om een reden op te geven. De kosten voor het retourneren van het pakketje zijn voor jou. Ben je niet tevreden en wil je iets retour zenden? Stuur dan een e-mail naar [email protected] Je ontvangt dan een bevestigingsmail met daarin
instructies voor het retourneren. Als de retourzending door ons is gecontroleerd en in goede staat is bevonden, krijg je het aankoopbedrag terug.

Hanteert Beerdome een minimale bestelwaarde?
Nee, daar doen wij niet aan. Als je slechts één bier wilt bestellen, dan kan dat dus gerust.

Welke Social Media gebruikt Beerdome?
Je kunt ons vinden op Untappd, Facebook, Instagram en Twitter.

Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via [email protected] 

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »